Jeśli mają Państwo jakikolwiek problem z zamówieniem to prosimy w pierwszej kolejności napisać do nas maila ze szczegółami na adres: sklep@alezabawkowo.pl

W większości przypadków rozwiązujemy problem zaraz po zapoznaniu się z treścią wiadomości.

Prosimy o bardzo dokładne przedstawienie problemu, szczegółowy opis oraz zamieszczenie zdjęć i krótkich filmików reklamowanego przedmiotu. Do każdej składanej reklamacji podchodzimy oczywiście indywidualnie.

W sprawach reklamacyjnych prosimy w pierwszej kolejności przygotowanie takich informacji jak:

1. Data zakupu i numeru zamówienia
2. Nazwa towaru
3. Dokładny opis zauważonej wady lub wypełnienie wzoru zgłoszenia reklamacji znajdującego się na stronie naszego sklepu.
4. Zdjęcia lub film reklamowanego przedmiotu

Bez szczegółowych i dokładnych informacji nie jesteśmy w stanie szybko i sprawnie rozwiązać problemu. Proszę zauważyć, że opis zakupionego przedmiotu typu: "mam niebieski samochodzik" nie pomaga nam w identyfikacji produktu jaki Państwo zakupili.

Jak skontaktować się z działem serwisu ?

Poprzez zgłoszenie reklamacyjne wysłane na maila: sklep@alezabawkowo.pl

Jest to najszybsza forma zgłoszenia problemu. Zazwyczaj odpisujemy do 24 godzin.

Prosimy mieć na uwadze fakt, że zgłaszając reklamację produktu, który jest na gwarancji, należy posiadać kartę gwarancyjną !

W przypadku odsyłania produktów do reklamacji prosimy najpierw ustalić z nami szczegóły i adres zwrotu przedmiotów.

Zwroty w praktyce:

Konsument ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie produktu.

Warunkiem dotrzymania terminu jest złożenie sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia znajduję się poniżej. Należy go wypełnić i wysłać na nasz adres e-mail: sklep@alezabawkowo.pl

Po przesłaniu oświadczenia konsument jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać produkt na adres ustalony ze sprzedawcą !

Nasze magazyny rozmieszczone są na terenie całej Polski. Przed odesłaniem towaru koniecznie skontaktuj się z nami w celu uzyskania adresu do zwrotu !

Produkt musi być nieużywany, wysłany w fabrycznie zamkniętym opakowaniu. W terminie 14 dni kalendarzowych zwracamy dokonane przez klienta płatności. Możemy się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego. Zwrot pieniędzy dokonujemy na konto wskazane przez klienta.


Bezpośrednie koszty zwrotu produktu do sprzedawcy ponosi KLIENT. Nie odbieramy przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie.

Wszystkie szczegółowe informacje na temat reklamacji i zwrotów uzyskacie Państwo TUTAJ i TUTAJ

Formularz odstąpienia od umowy znajduje się TUTAJ

Formularz zgłoszenia reklamacji znajduje się TUTAJ